תהליך של הסבת יעוד ומיתוג מחדש של שני מלונות בוטיק מרשת GRAND HOTEL
בבעלות משפחת ויצמן בברלין ובקפריסין.
שני מלונות בוטיק השייכים לקבוצת הניהול של משפחת וייצמן Grand hotel נוהלו ע"י צוות מקומי, האחד בקפריסין ממוקם על שפת הים בלרנקה כ- 50 חדרים וסוויטות עם גישה לחוף פרטי, השני בצפון בברלין.
שני בתי המלון סבלו מתפוסות נמוכות לאורך השנה (למעט בעונת התיירות).
במהלך מספר חודשים בהם נערכו ביקורים תכופים במקום, חשיבה עם מומחים מתחום המלונאות, הובלתי את המהלך של שינוי הקונספט של המלון והפיכתו למלון ספא ייחודי הפועל ברוח חמשת החושים.
הרעיון שעמד מאחורי הקונספט היה לתת מענה למגמת הבריאות ההולכת ומתרחבת ברחבי העולם ובקרב תיירים רבים.
במסגרת תהליך זה בנינו חווית לקוח Z-A מרגע הגעתו של הלקוח לחנית המלון ועד לרגע עזיבתו. לאורך שהותו של הלקוח עבר כחוט השני ביטוי לכל אחד מחמש החושים:
ברוח הקונספט החדש השם שנבחר למלונות הרשת היה: Dopamine secret hotel
המשמעות של בחירת השם נבעה מכך שהדופמין הוא סוג של כימיקל הנמצא במוח ומספק לנו תחושות חיוביות כמו: אושר, הנאה, מרץ ומוטיבציה. ואלו הן התחושות שרצינו לייצר בקרב אורחי בית המלון.
תוצאות עסקיות- החלטת בעלי המניות הייתה ליישם את התוכנית במספר בתי מלון נבחרים ברשת. במהלך זה ניתן ביטוי לכל נושא ה- WELLNESS כחלק מחוויית האורח במלון.