logo
  • אודות
  • אני מאמין
  • ניהול שיווק
  • שיווק עסקים
  • סיפורי הצלחה
  • עיתונות ותקשורת
התקשר: 054-213-0850
צור קשר
logo
logo

Dopamine secret hotel

תהליך של הסבת יעוד ומיתוג מחדש של שני מלונות בוטיק מרשת GRAND HOTEL

בבעלות משפחת ויצמן בברלין ובקפריסין.

שני מלונות בוטיק השייכים לקבוצת הניהול של משפחת וייצמן Grand hotel נוהלו ע"י צוות מקומי, האחד בקפריסין ממוקם על שפת הים בלרנקה כ- 50 חדרים וסוויטות עם גישה לחוף פרטי, השני בצפון בברלין.

שני בתי המלון סבלו מתפוסות נמוכות לאורך השנה (למעט בעונת התיירות).

במהלך מספר חודשים בהם נערכו ביקורים תכופים במקום, חשיבה עם מומחים מתחום המלונאות, הובלתי את המהלך של שינוי הקונספט של המלון והפיכתו למלון ספא ייחודי הפועל ברוח חמשת החושים.

הרעיון שעמד מאחורי הקונספט היה לתת מענה למגמת הבריאות ההולכת ומתרחבת ברחבי העולם ובקרב תיירים רבים.

במסגרת תהליך זה בנינו חווית לקוח Z-A מרגע הגעתו של הלקוח לחנית המלון ועד לרגע עזיבתו. לאורך שהותו של הלקוח עבר כחוט השני ביטוי לכל אחד מחמש החושים:

ריחות שנרקחו ע"י מומחים, טעמים שהופקו ע"י מיטה השפים, עיצוב בסטייל מרגיע ומעודכן, מוסיקה עכשווית מרגיעה שנבחרה בקפידה, מגע- טיפולי ספא מפנקים

ברוח הקונספט החדש השם שנבחר למלונות הרשת היה: Dopamine secret hotel

המשמעות של בחירת השם נבעה מכך שהדופמין הוא סוג של כימיקל הנמצא במוח ומספק לנו תחושות חיוביות כמו: אושר, הנאה, מרץ ומוטיבציה. ואלו הן התחושות שרצינו לייצר בקרב אורחי בית המלון.

תוצאות עסקיות- החלטת בעלי המניות הייתה ליישם את התוכנית במספר בתי מלון נבחרים ברשת. במהלך זה ניתן ביטוי לכל נושא ה- WELLNESS כחלק מחוויית האורח במלון.

דברו אתי דברו אתי
    • אתר הבית
    • סיפורי הצלחה
    • אתר הבית
    • סיפורי הצלחה
אינסטגרם
    • אתר הבית
    • סיפורי הצלחה
© 2022 צור חכמון - כל הזכויות שמורות
  • תנאי השימוש
  • תקנון האתר