logo
  • אודות
  • אני מאמין
  • ניהול שיווק
  • שיווק עסקים
  • סיפורי הצלחה
  • עיתונות ותקשורת
התקשר: 054-213-0850
צור קשר
logo
logo

מפעל תגל

מפעל שמייצר רכיבים של הדבקת גומי למתכת, בין היתר, לתעשייה הצבאית בארץ ובעולם. נותן מענה לגופים כמו צה"ל, הצבא האמריקאי, נטו וכד'

המפעל הוקם בשנות ה-50 עם השנים הפך למפעל המוביל בתחום הרכיבים לתעשיות הצבאיות.

כיום המפעל מונה כ-100 עובדים.

המפעל גדל והתפתח אך התדמית לא התפתחה כאשר הנראות הייתה מיושנת ולא התאימה לשנות ה-20. מה שבא לידי ביטוי הן בשיווק ובמיתוג והן נראות המפעל, השלטים, המדים וכד' שנדמה היה כאילו נתקעו אי שם בשנות ה-70.

הדבר יצר חוסר בטחון אצל העובדים וההנהלה בייצוג המוצרים בתערוכות בחו"ל. ובמקביל עובדי הייצור לא הרגישו חיבור ומחויבות לחברה ולמוצריה.

בשנת 2018 התחלתי תהליך ייעוץ עם החברה.

במהלך הפגישות הראשונות למדתי את פעילות החברה את עצמותיה ואת נקודות התורפה שלה. יחד עם חברי ההנהלה בניתי תוכנית אסטרטגית של מיתוג מחדש. התוכנית התבססה על החזון והערכים של החברה אותם דייקנו והגדרנו מחדש. מה שעמד לנגד עניינו היה קהל היעד הבינלאומי. לאחר שדייקנו את ערכי החברה והמותג יצרנו לוגו חדש ואתר עדכני. במקביל הטמענו את הערכים והחזון בקרב העובדים ויצרנו עבורם חווית עובד חדשה ומרעננת אשר תרמה לחיבורם למוצרים ולחברה. המיתוג החדש הושק באירוע חברה חגיגי ובא לידי ביטוי גם בנראות המפעל, בשילוטים בלוגו החדש וכד' ההנהלה יצרה שגרות עבודה בהן חיברה את העובדים לתוכניות העתידיות שלה וכך החל להיווצר חיבור חזק של העובדים לחברה ולמותג.

האתגר כלל רתימה של חברי ההנהלה לתהליך. עיקר העבודה היה לעקוף את הציניות, הפוליטיקה וחסמי התקשורת למיניהם ולטעת את ההבנה שלכל חברי הנהלה אינטרס אחד משותף והוא הצלחת החברה. הרעיון היה לייצר הבנה שנדרשת עובדה סינרגטית של הנהלה חזקה ומאוחדת על מנת לבצע את השינוי. כדי לחשוב אחרת ומחוץ לקופסא בראש ובראשונה נדרש ממני לשחרר אותם מהקיבעונות ומדרכי החשיבה להן היו רגילים עד היום, כך הכשרתי את הקרקע לקבלה והבנה של התובנות החדשות.

דברו אתי דברו אתי
    • אתר הבית
    • סיפורי הצלחה
    • אתר הבית
    • סיפורי הצלחה
אינסטגרם
    • אתר הבית
    • סיפורי הצלחה
© 2022 צור חכמון - כל הזכויות שמורות
  • תנאי השימוש
  • תקנון האתר