הסבת יעוד ומיתוג מחדש של שני מלונות מרשת GRAND HOTEL
שני מלונות בוטיק השייכים לקבוצת הניהול של משפחת וייצמן Grand hotel , האחד בקפריסין על שפת הים בלרנקה כ- 50 חדרים וסוויטות עם גישה לחוף פרטי, השני בצפון ברלין. שני בתי המלון נוהלו ע"י צוות מקומי וסבלו מתפוסות נמוכות לאורך השנה (למעט בעונת התיירות).
עם היכנסי לתפקיד, לאחר מספר ביקורים במקום, והתיעצות עם מומחים מתחום המלונאות, הובלתי מהלך של שינוי הקונספט של המלון והפיכתו למלון ספא ייחודי, הפועל ברוח חמשת החושים.
הרעיון שעמד מאחורי הקונספט היה לתת מענה למגמת שמירה על הבריאות ההולכת ומתרחבת ברחבי העולם ובקרב תיירים רבים.
במסגרת תהליך זה בנינו חווית לקוח Z-A מרגע הגעתו של הלקוח לחניית המלון ועד לרגע עזיבתו. לאורך שהותו של הלקוח, עבר כחוט השני, ביטוי לכל אחד מחמשת החושים: ריחות שנרקחו ע"י מומחים, טעמים שהופקו ע"י מיטב השפים, עיצוב בסטייל מרגיע ומעודכן, מוסיקה עכשווית מרגיעה שנבחרה בקפידה, מגע- טיפולי ספא מפנקים.
ברוח הקונספט החדש השם שנבחר למלונות הרשת היה: Dopamine secret hotel
המשמעות של בחירת השם נבעה מכך שהדופמין הוא סוג של כימיקל הנמצא במוח ומספק לנו תחושות חיוביות כמו: אושר, הנאה, מרץ ומוטיבציה. ואלו הן התחושות שרצינו לייצר בקרב אורחי בית המלון.
תוצאות עסקיות- החלטת בעלי המניות הייתה ליישם את התוכנית במספר בתי מלון נבחרים ברשת. במהלך זה ניתן ביטוי לכל נושא ה- WELLNESS כחלק מחוויית האורח במלון.
התוצאות לא איחרו לבוא.