מפעל תגל מייצר רכיבים של הדבקת גומי למתכת, בין היתר, לתעשייה הצבאית בארץ ובעולם.TGL, שנוסדה בשנת 1952, היא יצרנית וספקית בינלאומית מובילה של מוצרי הדבקת גומי למתכת לתעשיות הביטחוניות והמסחריות. החברה משלבת את המומחיות החזקה שלה בתחום ההנדסה והייצור עם המוניטין המפורסמים והוכח בשטח שלה כדי לייצר ולספק מערכות מתלים איכותיות, גלגלי כביש, גלגלי שיניים, נעלי מסלול ועוד מוצרי גומי, גומי למתכת ומוצרי מתכת. לכוחות הגנה ברחבי העולם, כולל צבא ארה"ב, נאט"ו וצה"ל.
המפעל הוקם בשנות ה-50, עם השנים הפך למפעל המוביל בתחום הרכיבים לתעשיות הצבאיות.
כיום, המפעל מונה כ-100 עובדים.
לאורך השנים, המפעל גדל והתפתח אך תדמיתו נשארה מיושנת. מה שבא לידי ביטוי הן בשיווק ובמיתוג והן בנראות המפעל, השלטים, המדים וכד'. נדמה היה כאילו נתקעו אי שם בשנות ה-70.
הדבר יצר חוסר בטחון אצל העובדים וההנהלה בייצוג המוצרים בתערוכות בחו"ל. ובמקביל עובדי הייצור לא הרגישו חיבור ומחויבות לחברה ולמוצריה.
בשנת 2018 התחלתי תהליך ייעוץ עם החברה.
במהלך הפגישות הראשונות למדתי את פעילות החברה, את עוצמותיה ואת נקודות התורפה שלה. יחד עם חברי ההנהלה בניתי תוכנית אסטרטגית של מיתוג מחדש. התוכנית התבססה על החזון והערכים של החברה אותם דייקנו והגדרנו מחדש. מה שעמד לנגד עניינו היה קהל היעד הבינלאומי. לאחר שדייקנו את ערכי החברה והמותג יצרנו לוגו חדש ואתר עדכני. במקביל הטמענו את הערכים והחזון בקרב העובדים ויצרנו עבורם חווית עובד חדשה ומרעננת אשר תרמה לחיבורם למוצרים ולחברה. המיתוג החדש הושק באירוע חברה חגיגי ובא לידי ביטוי גם בנראות המפעל, בשילוט, בלוגו החדש וכד'. ההנהלה יצרה שגרת עבודה בהן חיברה את העובדים לתוכניות העתידיות שלה וכך החל להיווצר חיבור חזק של העובדים לחברה ולמותג.
האתגר כלל רתימה של חברי ההנהלה לתהליך. עיקר העבודה היה לעקוף את הציניות, הפוליטיקה וחסמי התקשורת למיניהם ולטעת את ההבנה שלכל חברי הנהלה אינטרס אחד משותף והוא הצלחת החברה. הרעיון היה לייצר הבנה שנדרשת עבודה סינרגטית של הנהלה, חזקה ומאוחדת על מנת לבצע את השינוי. כדי לחשוב אחרת ומחוץ לקופסא בראש ובראשונה נדרש ממני לשחרר אותם מהקיבעונות ומדרכי החשיבה להן היו רגילים עד היום