הוקם בשנת 1999 כתחביב מתוך אהבה ליין ולחברים.
לכל אחד מהחברים עיסוק מרכזי אחר בחייו ובמקביל פתחו את היקב.
כאשר החברים נוכחו לדעת שההוצאות עולות על ההכנסות הם פנו אליי לקבלת יעוץ ניהולי - שיווקי.
תהליך שערך כחצי שנה ולאחר מספר פגישות שמטרתן הייתה לאבחן את הגורם המעכב. מצאתי כי חוסר הסדר והעובדה ש"כולם עושים הכל" היא הגורם העיקרי להתנהלות לא יעילה.
בניתי תוכנית עבודה שיש בה יעדים ומטרות. ברמה השיווקית - השקת מוצר חדש. בהיבט הניהולי ארגוני - חלוקת תפקידים וקביעת תחומי אחריות ברורים בין ארבעת השותפים.
יישום התוכנית הוביל להתייעלות העסק.
בשלב זה היקב היה מוכן לצעד הבא שלו, בטיימינג מדויק לפני חג הפסח הגענו לנקודת השיא.
השקה חגיגית של סוגי היינות החדשים. קדם לערב ההשקה תהליך שימור וחיבור של הלקוחות החדשים למוצרים החדשים וכן גיוס לקוחות חדשים וחשיפתם למוצרים אלה. מהלך זה הוביל לשילוש הכנסות החברה.